Prodej nemovitosti je i vzhledem k současným překážkám stále těžším a těžším procesem. Pokud se má prodej povést, musí být vše vyladěné do sebemenšího detailu. Jednotlivé detaily mohou následně posloužit i ve věci zvýšení hodnoty prodávané nemovitosti. Dobrá realitka vám přináší několik tipů, které se makléřům během praxe osvědčili v rámci zvýšení hodnoty nemovitosti před prodejem.
Renovace a opravy
Možná ten nejefektivnější způsob, jak zvýšit hodnotu nemovitosti. Oprava střechy, podstatné i menší zásahy do elektroinstalace, výměna starých oken za moderní plastová, případně opravy omítek či prasklin ve zdivu. Je to spousta další práce, mnoho lidem se do toho tedy samozřejmě nechce. Nicméně tyto a další podobné úpravy mohou přinést výhodný pákový efekt v porovnání hodnoty oprav a následného navýšení hodnoty nemovitosti.
Modernizace kuchyně a koupelny
Patří mezi ty klíčové místnosti v nemovitostech a kupující na ně kladou zpravidla během prodejního procesu a fyzických prohlídek opravdu velký důraz. Moderní kuchyně či koupelna zvyšují atraktivitu prodávané nemovitosti, a tedy i její cenu. Zvažte, zda se nevyplatí vyměnit spotřebiče či úložné prostory a díky tomu si posléze klást vyšší cenu za prodávaný byt či dům.
Úklid a práce na zahradě
První dojem tvoří významnou část ve vnímání kupce v rámci návštěvy prodávané nemovitosti. Nedoporučujeme tedy podcenit přípravu. Není nic horšího, než když člověku představujete navenek skvěle vypadající nemovitost, ale na kupce to nemá z důvodu nepořádku v interiéru téměř žádný vliv.
Stejně tak se vyplatí investovat nějaký ten čas do úpravy vaší předzahrádky. Posekaný trávník je holý základ, odstranění shnilých rostlin je nutností a naaranžování zahradní skalky je už ten nejvyšší level.
Profesionální fotografie a prezentace inzerované nemovitosti
Zde už můžete všechny potřebné úkony vložit do rukou realitního profesionála. Realitní makléř přesně ví, co na lidi působí, a tomu přizpůsobí celkovou prezentaci vašeho prodávaného domu či bytu. Svěřte svou nemovitost do rukou opravdových odborníků.
Marketing spojený s inzercí
Za dynamickým slovem marketing lze v rámci realitního světa schovat mnohé. Chápejme tedy marketing jako správně nastavenou cenu z hlediska konkurenčního realitního trhu, z hlediska reálného stavu nemovitosti, a především z hlediska pravdivých informací. Je důležité zvolit správné komunikační kanály, jak váš prodávaný byt dostat do podvědomí osob, které by měly o vaši nemovitost opravdový zájem.
Jsme profesionálové s roky zkušeností na realitním trhu. Přesně víme, co dělat a jak vaši nemovitost v tom nejlepším světle prodat. Svěřte prodej vašeho domu či bytu do rukou odborníků z Dobré realitky.